Успіх

Як успішно пройти співбесіду на роботу

Від того, як ви поведете себе на співбесіді, які будете задавати питання і відповідати, залежить ваше майбутнє співробітництво з компанією. Щоб пройти співбесіду успішно, рекомендую підготуватися.

Як зробити, щоб вас обрали

Швидше за все, ви не один, кого розглядає роботодавець. Ваше завдання, провести співбесіду як переговори. Треба «продати» себе і свої навички. А значить, працює схема – цікавість–інтерес–купівля.

1. Підготовка

Ефективна підготовка дозволить вам впевнено відповісти на запитання, проявити свої якості і переконати роботодавця в тому, що ви найкращий кандидат на посаду.

  • Вивчіть інформацію про компанії. Дізнайтеся, чим вони займаються, їхні основні цінності, місію. Подумайте про своїх сильних сторонах і досягнення, які можуть бути корисні роботодавцю.
  • Підготуйте відповіді на типові питання. Деякі питання, такі як “Розкажіть про себе” і “Чому ви хочете працювати тут”, ставлять на більшості співбесід. Підготуйте відповіді заздалегідь, щоб ви могли впевнено і ясно висловити свої думки.
  • Придумайте питання, які хочете задати роботодавцю. Це покаже не тільки ваш інтерес до компанії, але і компетентність. З того, які питання ви задаєте, роботодавець може визначити рівень вашого професіоналізму.

2. Співбесіда

  • Впевненість. Можете заздалегідь відрепетирувати позу, в якій будете почувати себе впевнено і без напруги. Говоріть чітко і переконливо.
  • Ефективне спілкування. Уважно слухайте запитання, давайте повні відповіді. Будьте готові до питань про ваших минулих проектах, про те, як би ви вирішили умовні ситуації, пов’язані з роботою. Якщо не знаєте відповіді, не бійтеся зізнатися в цьому. Висловлюйте ваші припущення. Цим ви розбудите цікавість співрозмовника. Задавайте правильні питання. Це хороша можливість проявити інтерес до компанії та уточнити інформацію, яка може бути важливою для вашого рішення.

3. Помилки на співбесіді

Співбесіда – це вихід із зони комфорту. Стрес може спровокувати вас на помилку. Ось деякі з найбільш поширених:

  • ви багато говорите про себе і свої проблеми;
  • недостатня впевненість;
  • ваша мотивація не вигідна роботодавцю;
  • спілкування занадто багато або занадто мало;
  • не ставите питання.

Щоб уникнути помилок, підготуйтеся до співбесіди заздалегідь і пам’ятайте, що ввічливість і професіоналізм – ключові моменти на будь-якій співбесіді.